Zadbaj o opakowanie produktu, które przyciągnie uwagę

Sposób, w jaki pakuje się produkty, ma ogromne znaczenie dla decyzji zakupowych konsumentów. W branży e-commerce często się o tym zapomina. Towar jest widoczny w e-sklepie często w wersji bez opakowania, jednak do klienta dociera już w pudełku. Z tego powodu ważne jest zadbanie o to, by kartonik przyciągał uwagę odbiorcy. W przeciwnym razie trudniejsze będzie zbudowanie stałych relacji z klientami. Sprawdź, jakie opakowania na zamówienie warto wybrać.

  1. Opakowanie produktu to nie tylko zwykły karton
  2. Pudełka fasonowe dla branży e-commerce
  3. Opakowania na zamówienie – wybierz spersonalizowane pudełka produktowe

Opakowanie produktu pełni kilka ważnych funkcji. Dzięki niemu zabezpiecza się towar przez uszkodzeniem, przygotowuje się go do transportu, a także zachęca się konsumentów do zakupu danego produktu. Jeśli chcesz zamówić oryginalne pudełka kartonowe, sprawdź, na co zwrócić uwagę przy ich wyborze.

Opakowanie produktu to nie tylko zwykły karton

Pudełka produktowe to znacznie więcej niż jedynie zwykły kartonik. Oryginalne pudełko przyciąga uwagę na półkach sklepowych i w dużej mierze wpływa na decyzję konsumentów w czasie zakupów. W branży e-commerce pudełka kartonowe służą nieco innym celom. Zabezpieczają towar w czasie transportu, jednak nie wpływają na decyzję zakupowe w kontekście danego produktu, lecz pomagają zapamiętać markę.

Pudełka produktowe oznakowane za pomocą logo, barw marki i innych znaków przez nią stosowanych pomagają w budowaniu zaufania do firmy i trwałej relacji z klientami. Opakowanie staje się wtedy integralnym elementem towaru, dodając mu określonego charakteru i podkreślając jego cechy.

Pudełka fasonowe dla branży e-commerce

Pudełka fasonowe są jednymi z najbardziej polecanych, jeśli chodzi o sprzedaż w branży e-commerce. Wyróżniają się stabilną i solidną konstrukcją, a ich składanie jest proste. Zamyka się je bez kleju, dlatego mogą być wiele razy otwierane i zamykane bez obaw o uszkodzenie. Pudełka fasonowe skutecznie zabezpieczają towar na czas przesyłki, dlatego zamówiony produkt dociera do klienta w stanie nienaruszonym.

Pudełka dla e-commerce są produkowane w wielu rozmiarach i kształtach. Umieszcza się w nich dodatkowe okienka eksponujące towar lub tworzy się serie kartoników bez żadnych otworów. Dodatkowo do wykonywania pudełek kartonowych używa się różnych materiałów, które pokrywa się folią lub lakierem UV. Dzięki temu bez trudu wykorzysta się pudełka fasonowe nie tylko do codziennego pakowania produktów, ale również do wykonywania opakowań prezentowych.

Opakowania na zamówienie – wybierz spersonalizowane pudełka produktowe

Wybierając opakowania na drukomat.pl, można zdecydować się na spersonalizowane kartoniki. Dzięki możliwości umieszczenia na nich swojego logo lub innej grafiki, pudełko staje się spójnym elementem identyfikacji wizualnej marki.

Pudełka produktowe projektuje się samodzielnie za pomocą prostego kreatora lub wgrywając gotowe pliki. W ten sposób łatwo tworzy się serie opakowań liczące nawet kilka tysięcy sztuk, choć możliwe jest zamówienie pudełek nawet w niewielkich nakładach już od 10 sztuk. Dzięki temu szybko zamówi się dokładnie tyle opakowań, ile się potrzebuje, by przygotować wszystkie towary do wysyłki.

Spersonalizowane pudełka produktowe świetnie sprawdzą się w każdym sklepie internetowym, dlatego warto zamówić je do pakowania odzieży, zabawek, słodyczy i wielu innych produktów. Za ich sprawą każdy towar nabierze wyjątkowego charakteru i pod dotarciu do klienta sprawi mu jeszcze więcej radości. Warto zdecydować się na zamówienie takich pudełek, gdyż trudno zastąpić je innymi, równie efektownymi opakowaniami.

Poprzedni artykułZebra Global Shopper Study: Pandemia przyspiesza realizację planowanych wydatków technologicznych wśród sześciu na dziesięciu ankietowanych sprzedawców detalicznych
Następny artykułZaplanuj przedświąteczne zakupy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj