Carrefour dynamicznie rozwija marketplace i zaprasza nowych dostawców do współpracy

Carrefour, po połączeniu swoich serwisów food i non-food w jedną platformę sprzedażową carrefour.pl, inwestuje w rozwój oferty. 28 marca wszyscy dostawcy, którzy chcieliby nawiązać współpracę z siecią w modelu marketplace, mogą wziąć udział w dedykowanym dniu otwartym, który pozwoli im uruchomić nowy kanał sprzedaży i zaoferować wybrane portfolio swoich produktów na dynamicznie rosnącej platformie Carrefour.

Carrefour w IV kwartale 2017 zanotował 220% wzrost wizyt na stronie w porównaniu do poprzedniego kwartału. Oprócz artykułów z oferty Carrefour, klienci mogą znaleźć na nim, w ramach modelu Marketplace, szeroki asortyment produktów non-food niedostępnych w sklepach stacjonarnych Carrefour, a pochodzących od zewnętrznych zweryfikowanych sprzedawców.

Oprócz dużych zasięgów, Carrefour.pl oferuje także swoim partnerom dostęp do kampanii marketingowych, korzystne warunki współpracy, a także możliwość szybkiego rozpoczęcia sprzedaży, nawet w przeciągu jednego tygodnia.

– Unikalna w Polsce formuła invite marketplace, którą realizuje Carrefour Polska, przynosi korzyści zarówno klientom, jak i naszym partnerom. Kupującym zapewnia różnorodną ofertę, a sprzedającym rozwój i stały dostęp do szerokiej bazy klientów Carrefour – mówi Bożena Nawara-Borek, Dyrektor E-commerce w Carrefour Polska. – Od uruchomienia konceptu marketplace w listopadzie ubiegłego roku, oferta produktów na platformie wzrosła o 110%, a liczba sprzedających o 53%. Tak dobre wyniki potwierdzają, że działalność w modelu omnikanałowym, łączącym, m.in. sklepy tradycyjne, e-commerce oraz marketplace, jest skutecznym magnesem przyciągającym zarówno klientów, jak i dostawców.

Podczas Dnia Otwartego Marketplace, na który sieć zaprasza wszystkie firmy zainteresowane zyskaniem nowego, efektywnego kanału sprzedaży, przedstawiciele Carrefour wyjaśnią główne założenia konceptu, zasady współpracy i korzyści związane z przystąpieniem do współpracy w ramach Marketplace.

Poprzedni artykułAmica pozostaje zainteresowana marką Fagor
Następny artykułDokąd zmierza rynek e-konsumentów?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj