Terminale płatnicze to cudowne urządzenia, które już na stałe zrewolucjonizowały system płatności. Pierwsze karty płatnicze pojawiły się w Polsce już w latach 70-tych ubiegłego wieku. W 1990 roku już ponad 400 miejsc w całym kraju obsługiwało płatności bezgotówkowe. A w 1994 roku pojawiły się pierwsze, elektroniczne terminale płatnicze.
Od tamtej pory Polska zmieniał się w nowoczesny kraj, w którym płatności bezgotówkowe są już standardem w większości placówek. Terminale płatnicze można spotkać dosłownie wszędzie – w galeriach handlowych, sklepach spożywczych, miejscach rekreacji, pubach, restauracjach, dyskotekach, placówkach medycznych, a ostatnio nawet w kościołach.
Generalnie terminale płatnicze to urządzenia praktycznie bezawaryjne. Jednak jak wszędzie mogą zdarzyć się nieprzewidziane sytuacje. Najczęściej polegają one na „zawieszeniu się” urządzenia. Wtedy najczęściej wystarczy kontakt z infolinią i zdalne zresetowanie urządzenia.
Jeśli usterka jest poważniejsza konieczne może okazać się wezwanie serwisanta, który ma obowiązek przyjechać jak najszybciej. Zwykle zakładany czas to około 3-4 godziny od przyjęcia zgłoszenia.
Jak to możliwe, że posiadacze terminali mogą liczyć na tak szybką reakcję? Jest to możliwe dzięki szerokiej sieci biur serwisowych, rozmieszczonych równomiernie w całej Polsce m.in. firmy DASOFT. Pracują w nich najlepsi specjaliści, którzy mają doświadczenie w rozwiązywaniu nawet najtrudniejszych problemów. Wystarczy wejść na stronę dasoft.com.pl i poprosić o pomoc fachowców.
Dlaczego warto inwestować w terminale płatnicze?
Bo to ogromna wygoda zarówno dla klienta, ale i dla samej firmy. Obecnie coraz więcej osób płaci bezgotówkowo. Jest to dla nich wygodny sposób realizacji transakcji, ponieważ nie muszą nosić przy sobie większej ilości gotówki. Karta zajmuje mniej miejsca i zawsze mamy ją przy sobie. Płatności dokonuje się szybko i łatwo.
Te same aspekty doceni druga strona – po pierwsze na koniec dnia nie trzeba zliczać dużej ilości gotówki, bo wszystko zapisane jest w elektronicznym systemie. Po drugie – obsługa interesanta idzie szybciej – nie trzeba wydawać reszty i przeliczać kwot które dają klienci co też znacznie usprawnia i przyspiesza proces sprzedaży czy obsługi klientów.
Z tych względów terminale płatnicze wykorzystuje coraz więcej placówek. Jeśli i ty chcesz usprawnić działanie swojego biznesu powinieneś zainwestować w terminal płatniczy.