Targi to świetna okazja, aby zaprezentować firmę i jej ofertę czy usługi, poznać swoich klientów i zyskać zainteresowanie potencjalnych, a także nawiązanie nowych relacji biznesowych. Warto uczestniczyć w targach, gdyż korzyści jest wiele, ale najpierw należy się do nich odpowiednio przygotować. Jak przygotować stoisko targowe, aby wyróżnić się na tle konkurencji?
Imprezy branżowe są też szansą na poznanie konkurencji, jej sposobu komunikacji oraz oferty. Przede wszystkim jednak można się na nich zaprezentować, a zaistnienie w świadomości klientów ma ogromne znaczenie i wpływ na rozwój firmy oraz wzrost sprzedaży. Podpowiadamy, jakie elementy są konieczne – m.in. stojak na ulotki (w kształcie litery „X” lub „L”), trybunki itp. – aby przygotować atrakcyjne i zwracające uwagę stanowisko wystawiennicze.
Budowanie stoiska na targach
Określ też główne cele swojego uczestnictwa na targach – zaprezentowanie oferty i nowości, nawiązanie relacji biznesowych itd. – a także wyznacz budżet, jakim dysponujesz. Przede wszystkim pamiętaj, że urządzając stoisko, ważny jest każdy szczegół – stoisko musi być oryginalne, funkcjonalne i zgodne z wizerunkiem firmy, a na pierwszy plan należy wysunąć logo firmy.
Potrzebne będą podstawowe elementy – jak ścianka konferencyjna, trybunki, ramki OW (tzw. potykacze), stojak na ulotki X-banner lub L-banner itd. – należy dobrze przemyśleć cały układ, zadbać o estetykę, czyli kolorystykę i oświetlenie. Pamiętaj również, by wyeksponować logo firmy.
Jakie elementy są niezbędne?
Stojak na ulotki to jeden z elementarnych produktów. W ofercie Tuplex znajdują się modele składane, wykorzystywane jako praktyczny system wystawienniczy pozwalający na ekspozycję folderów reklamowych.
Trybunki są popularnym elementem podczas targów, konferencji, prezentacji wizualnych itd. Są niezwykle praktyczne, użyteczne, służą do reklamowania oferty firmy. Przede wszystkim stosuje się je w branży retail.
Ścianka konferencyjna z kolei pozwala na wyeksponowanie wybranej grafiki. Praktyczny i nowoczesny system można dopasować do konkretnych potrzeb. Do wyboru są m.in. ścianki na jednostronną lub dwustronną grafikę.
Cechuje je szybki i prosty montaż zarówno konstrukcji, jak i grafiki, są z powodzeniem wykorzystywane w różnych miejscach, np. na targach i innych ekspozycjach wewnętrznych. W ofercie Tuplexu są uniwersalne ścianki reklamowe, np. ścianki pop-up i banerowe.