#TatoWie promują program lojalnościowy NETTO

Sieć sklepów NETTO rozpoczęła 25 lutego br. nową akcję, skierowaną do klientów sieci, którzy lubią gotować. Kampanię promującą przygotowała agencja Brand New Heaven.

Netto proponuje swoim klientom rabaty nawysokiej jakości garnki i patelnie renomowanej niemieckiej firmy Thomas by Rosenthal Group. Sięgają one nawet 72%. By zdobyć rabat, klienci zbierają naklejki. Każde wydane 25 zł to 1 naklejka. Zebranie już 10 naklejek upoważnia do uzyskania rabatu na 1 produkt. Kampania Netto potrwa do 26 maja.

Brand New Heaven (BNH) przygotowała kreację działań promocyjnych kampanii lojalnościowej marki NETTO. Nawiązują one do popularnego konceptu #TatoWie, przygotowanego przez BNH dla Netto w ub. r., którego bohaterami są tatowie, nowocześni mężczyźni, którzy aktywnie uczestniczą w życiu rodzinnym, robiąc zakupy i przygotowując posiłki.

BNH przygotowała: spot reklamowy 30” wyświetlany m.in. w Ipla, TVN Player, TVP VOD i YouTube, a także jego 18-sekundowy skrót, outdoor i filmy 6” do mediów społecznościowych.

Firma Netto Polska ma ponad 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Sklepy sieci zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Oferowany asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

Poprzedni artykułCarrefour rozszerza produkcję pieczywa bio
Następny artykułKoalicja na rzecz Bio wyznaczyła priorytetowe kierunki działania

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj